SIMON SAYS

2012-03-04 @ 19:04:38
Helgen har bestått av matcher. Match i lördags mot Guif. Gick inte så bra... Därefter åkte jag till Kumla och mötte Ida och sen promenerade vi till ip och kollade på Simon. Det blev lite för kallt så jag släppte iväg Ida, hehe. Dock fick jag sitta kvar i kylan och vänta på Simon. Men det var det värt. Åkte hem och tittade på mello tillsammans och sedan somnade vi gott. Idag åkte vi till Idrottshuset och tittade på Ebba när hon spelade sin allra första polspels match i handboll. Hon var jätte duktig! Därefter har jag varit hos mormor och morfar och ätit fisk och druckit te. Nu har jag precis putsat mina dr.martens för första gången sen jag köpte dem i somras. Nu ska jag klinka på min gitarr lite och ta det lugnt. Det är trots allt träning varje dag nu nästa vecka plus match på fredag mot Linde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback