LIVSGLÄDJE

2012-05-23 @ 11:44:46
Idag har jag städat skolan som kompensation. Super tråkigt! Nu ska jag snart bjuda mamma på en lunch och ikväll blir det handbollsträning på Ekäng.
Föresten vill jag bara säga att jag hade en sån himla bra dag igår. Det började med att jag fick en "kärleksförklaring" på sms natten till igår. Den karamellen sög jag länge på. Sen pluggade super intensivt och jag skickade in två arbeten. När jag var klar kom mamma hem och vi gick upp på stan tillsammans. Därefter blev vi bjudna på middag ute på Strömpis av hennes kompis. Så himla mysigt och gott och gud så vi skratta. En bra dag helt enkelt. Hoppas denna dag kan bli lika bra som gårdagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback