HAPPY

2012-06-04 @ 15:45:57
Det är galet...
Haft riktigt många nöjda kunder efter mina behandlingar, skolan har gått som på en dans, uppnått högsta betyg på svenska B, idrott, psykologi, hälsopedagogik, klarat av engelska B, fått vg på resten av ämnena, har en kanon kille som jag älskar mer än mycket, ska till Kroatien med laget och spela handboll en hel vecka, åka till Peace & Love med kungen Rebecca, en veckas ledighet hemma med mina närmaste och tillsist så har jag fått jobbet på USÖ!!!!!!
GALET med stora bokstäver!!!
Kunde aldrig tänka mig att allt detta kunde gå som en dans. Mina vänner och mina närmaste har verkligen varit till stor hjälp. TACK FÖR ALL HJÄLP JAG HAR FÅTT, NI ANAR INTE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback