SKOLSTART - SISTA ÅRET

2012-08-21 @ 17:58:27
Mitt sommarlov har bestått av en veckas träningsläger i Kroatien med handbollslaget, Peace and Love med Becca, West Coast med mor, fyra veckors sommarjobb på sjukhuset och massa andra dagar över till att umgås med familj, vänner och pojkvän! Har inte så mycket att klaga över!

Jag är så sjukt lat över att lägga över mina bilder från min mobil till datorn, men jag lovar, någon vacker dag så kommer jag lägga ut sommarbilderna här på bloggen!

Igår kom jag på att ordet sommarlov aldrig mer kommer existera längre! Hur deprimerande är inte det?

Nu har även skolan börjat och det känns så grymt bra med ett år kvar i skolan! Jag har för det mesta bra saker att se fram emot. Vill också påminna att jag har världens bästa klass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback