TATTOOS

2012-05-15 @ 21:11:51
Jag och mamma har pratat om att vi ska gadda oss i sommar och igår satt jag och letade lite inspiration och hittade dessa fina tattoos. Idag på historian pratade vi lite om det, och när lektionen var slut så fick jag ett fint papper av Lisa där hon hade skrivit att jag skulle få bidrag till min tattoos som försenad present. Åh tack fina du! Nu har jag suttit och bläddrat igenom alla konstiga tatueringssidor på nätet och jag har fastnat för dessa ställen på kroppen. Vill något som man faktiskt kan dölja när man vill. Första kanske är svårare att dölja, men det är ju så fint.
Självklart skriver jag något fint som symboliserar mig och mina nära, eftersom att det faktiskt ska sitta på min kropp resten av mitt liv.
Knäsvag...
Dessa bilder är från http://rodeo.net/tattoologist/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback