WAKING UP BESIDE YOU IS THE BEST

2012-05-13 @ 18:10:15
Har haft en jätte bra helg med min fina kille. Vi har dock inte gjort så mycket, men ändå. Dels fick jag frukost på sängen i lördags med färskt bröd från när han jobbade natt. Smakade som du tror! Vi har varit ute på en lång kvällspromenad igår kväll och haft det bra. Det är alltid underbart att få somna och vakna upp bredvid en sådan fin kille som S.
Nu är han på bio med grabbarna grus och jag väntar på att mamma ska bli klar med maten (det luktar ljuvligt). Till och med kommer S tillbaka till mig ikväll efter hans bio tripp med pojkarna. Det blir mysigt.
Imorgon kör vi Plusjoggen med skolan i Karlslundsspåret. 5 kilometer och därefter är det träning med laget. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback