30 MARS

2012-03-31 @ 12:13:14
Igår hade jag nationella i svenska B. Det gick faktiskt ganska bra tror jag, känner mig nöjd. Därefter gick vi tjejer och åt på Jensens. Gott! Vi tyckte att en glass skulle sitta fint efter också... Mumsigt!
Sen var det PG Awards på Ritz. Var modevisning och allt möjligt. Vid 4 tiden var det endast för skolan. Lärarna delade ut stipendier osv.
På kvällen åt jag mat med mamma och Sara. Sen ville jag inte sitta hemma och glo så jag gick till Ivy Bar och träffade Wille och Ludde. Jacob kom efter och sen traskade vi vidare till Strömpis. Spenderade kvällen/natten där och hade det väldans kul faktiskt. Nu mår jag faktiskt ganska bra. Känner att huvudvärken är på ingång bara.
Nu ska jag antagligen gå ner och hjälpa mamma med att måla matrummet vitt. Sen ikväll hoppas jag att få träffa min finaste S. Imorgon har jag inga planer alls. Får se vad som händer då.
Dålig bildkvalité

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback