SORRY

2012-03-28 @ 08:36:03
Jag är en dålig uppdaterare helt enkelt. Inte haft tid till internet alls under helgen och veckan än så länge. Har pluggat sten hårt och tränat. Men nu smiter jag in...
Allt är bra med mig och jag är för tillfället modell för Sisters på Vågen Gallerian. Den här gången var det jobbigare. Att stå still i två timmar är inte något man föredrar. Men att bli stylad är ju roligare iallafall.
Nu har jag historia och det går inte alls bra. Kanske borde lägga bloggen åt sidan nu och skriva lite om Kalla kriget (orka). Men halv 10 sitter jag hos stylisterna igen och sen bär det av till Vågen. Ses där!
Bjuder på en efterbild från igår... GLAD TJEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback