HELGENS BRAVADER

2012-03-19 @ 18:54:25
Denna helg har varit super bra och också super dålig.
Har haft min första krogdebut i fredags på Strömpis med mina tjejer. Det var toppen! Tack ännu en gång till för alla fina presenter! Ni är bäst! Kvällen var super kul! Hihi..
I lördags var jag på fest i Löa någonstans långt borta för min super fina klasskompis Elin. Löa ligger nästan vid Kopparberg hehe. Men det var jätte roligt och det gick ju som det gick. Jag kom hem väl och det var skönt.
Men det var lite tårar den dagen också, vilket kanske var det sämsta under helgen. Men jag hoppas att det blir bra nu...
I söndags hade jag en heldag med mamma. En riktig mamma dag alltså. Det var behövligt efter lördagens festligheter och alla tårar. Vi var på Gustavsviks relax. Där simmade vi, solade, badade i bubbel, åt gott, duschade lyxigt och hade det riktigt mysigt. Dock fick vi en parkeringsböter på 400 kronor. Hehe... Därefter tog vi oss upp till biomörkret och tittade på en rulle. Filmen var jätte dålig, men det var mysigt att få sitta där ensam med mor... På kvällen pallrade jag mig till Simon och pratade. Jag sov kvar och vaknade upp bra denna måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback