BIRTHDAY

2012-03-13 @ 10:02:29
Min födelsedag har varit toppen! I lördags var släkten hos mig och det var jätte trevligt! Sen kom Simon hem till mig och han fick sova kvar tills dagen jag fyllde. Det blev lyx frukost och två små prickar som förgyllde min morgon. När jag kom till skolan så hörde jag bara en massa grattis. Dels kom världens bästa Ida fram med en stor present till mig. Ett brickbord med massa fina ljus på. (Bilder kommer sen). På måndagskvällen kom Patrik, Linn, Simon och Nettan och firade mig. Blev tacogratäng och tårta. Det var jätte mysigt.
Dock dog min mobil igår vilket har gjort att jag inte kunde svara på alla gratulationer. Dels sitter jag i skolan och kan inte logga in på facebook. Det suger!
Så jag tackar här och nu för alla fina sms och kommentarer på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback