TANKAR SOM VIRVLAR

2012-01-23 @ 16:06:03
Igår var jag och hämtade mina fina skor från Scorett. Ville verkligen ha dem, men fanns inte i min storlek i hela Sverige förutom i Varberg. Så jag beställde hem dem helt enkelt! Tror jag tänker vänta lite med att använda dem tills snön smälter bort. Eller vi får väl se om den tanken håller...
Jag har tappat motivationen till att plugga. Känns som att skolan trackar mig med massa plugg och uppgifter. Min hjärna har gått i ide tror jag.
Men det som mest motiverar mig för tillfället är nog handbollen och laget. Känner att den ger mig någon slags kraft till att orka. Så kärlek till det.
Jag har också börjat trappa ner på allt onyttigt. När jag flyttar till Örebro (1/2-12) så ska jag vara aktiv hela tiden och äta bra mat och träna hårt. Inte äta massa skit och verkligen inte vara lat.
Kan också påpeka att jag saknar min fina vän Hanna Strömberg. Känns som att det var evigheter sedan. Alla roliga stunder med henne är guld just nu. Att man kan sakna en så...
Nästa onsdag (1/2-12) bosätter jag mig ovanför Java i Örebro med mamma. Ska bli så himla skönt. Att bara få komma bort från den här skithålan. Här har jag inget liv. Här fördriver jag bara tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback