HEJ TISDAG, HUR MÅR DU IDAG?

2012-01-24 @ 17:23:03
Damer och herrar, idag har jag inte gjort ett skit.
Nej, jag skoja. Jag har vaknat upp hos min Simon, varit i skolan, gått på stan med Ida och Lisa, köpt en grå munkis tröja för 249 kronor och 8 pack träningsstrumpor från Team Sportia för 81 kronor, njutut av en god latte, diskat, tänt ljus i lägenheten som en våran i nio dagar till.
Snart ska jag packa ihop min träningsväska och ta bussen till Pettersberg och spela handboll som jag annars gör tre gånger i veckan eller mer, sen ska jag även ta med min dator och försöka plugga. Har hittils pluggat jätte bra på bussresan dit och hem. Har ju inget annat för mig när jag inte har min fina vän Ida brevid mig? Har en viss kärlek till min dator också, så det löser sig.
Bara för att jag inte har några nya bilder så kan väl denna bild funka? Hahah... hittade mina gamla leksaker när jag packade. Det där är inte allt kan jag säga, barbiedockorna är inte med på bild. Vilket liv jag hade som liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback