23.00

2012-01-12 @ 22:59:39
Kom nyss hem från min första handbollsträning efter cirka 3 veckor. Känner mig lite svag... Ryggen krånglade också såklart och det hugger i ryggen vad jag än gör.
Efter skolan tog jag och min vän Ida en sväng till marieberg. Jag var så himla sugen på dessa skor från Scorett, men såklart så fanns dem inte i min storlek. Ledsen tjej... Men jag fick iallafall med mig en klocka från Guldfynd för 100 kr, Crocker T-shirt från JC och en kofta från H&M hem plus en hårsnodd med en "ring" runt omkring. Tänkte lägga ut köpen men jag orkar inte idag. Kanske lägger upp det imorgon om ni vill, då får ni faktiskt kommentera och be mig lägga upp mina köp. Känner mig inte så motiverad när ni aldrig skriver något till mig. Fy skäms på er...
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det fredag, woop woop. Sen är det helg och jag har inget för mig, förutom att det är match mot Strängnäs borta kl. 17 på söndag. Säger redan nu att det blir vinst.
Godnatt!
Idag hade jag på mig detta. Prislappen sitter på skjortan då jag tog kortet innan jag köpte den.

Kommentarer

Postat av: Nathalie Franzen!!

VISA VAD DU HAR KÖPT !!! :D

Puss

2012-01-13 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback