ZZZzzzzz

2012-02-13 @ 21:33:21
Trött, trött och ännu mera trött. Jag skippade träningen idag för jag låg lam i soffan efter min korta trip på stan. Iallafall så hittar jag aldrig en väska som jag vill ha. Har nämnligen en vecka på mig att köpa en väska för en viss summa pengar som jag fått från praktiken för att min fjällräven väska råkade ut för en "brandskada" förra gången jag praktiserade. Så därför springer jag ute på stan varje dag. Hur som haver så är jag ju faktiskt trött och jag tror jag kryper ner i min säng och drömmer lite. Godnatt!
Laddaren är borta så har inga bilder för tillfället. Men jag letade igenom i galleriet och hittade bilder på mitt gamla hår, åh vad jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback