VÄLKOMMEN HEM

2012-02-02 @ 11:01:50
Befinner mig på Örebros höjder. Här ska jag spendera min tid, här ska jag bo.
Jag ville bara slinka in på bloggen och säga att jag mår frunktansvärt bra nu. Flytten har gått jätte bra och jag har invigit min säng tillsammans med min fina kille och frukostbordet med min kära mamma.
Jag tänker slänga in lite fina bilder senare, när jag får chansen. Det är inte så fint här än vill säga. Kartonger överallt... Jag har inte hållt mig så uppdaterad pga detta. Men jag kommer snart tillbaka, då får ni se på en bättre blogg.
Nu lyser solen in i lägenheten och det spelas musik i vardagsrummet och jag ska strax ta ett bad, för första gången på fyra månader. Sen ska jag ta en lunch med Ida någonstans i stan. Sen ska det packas upp!
Ha en trevlig dag.
P.S. Bilder kommer inom kort. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback