PRAKTIK

2012-02-03 @ 11:09:10
Idag vaknade jag upp ensam i lägenheten. Gick upp halv 9, så himla skönt. Sen gick jag och tog ut pengar till Romme resan. Och nu sitter jag här på Helheten och väntar in Nathalie. Hon ska få en skön massage. Vet inte vad hon vill ha ännu, men det får vi se då!
Igår var jag och tog en lunch med min braiga vän Ida. Hon hade ganska brottom eftersom att hon tar ledigt idag istället. Men jag strosa runt lite inne på Vågen och fick med mig ett gult linne från Monki för en ynka tjugolapp och åtta stycken fina glas från Home för endast 62 kronor! Snacka om att fynda! Efter det så åkte jag till hallen och spelade lite handboll. Dock är mina benhinnor inte så bra igen, vilket är super tråkigt.
Jag - Mamma, jag har vax bakom örat
Mamma - Vax bakom örat?
Jag - Ja, en fet klump med vax, super äckligt.
Mamma - Vad äckligt, tvättar du inte öronen?
Jag - Va? Handbolls klister mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback