JAG ÄR STARKARE ÄN NÅGONSIN

2012-02-07 @ 13:48:24
Idag har jag fått testat på theta healing. Super intressant! Theta healing är en metod som man använder en enkel muskel testning för att testa negativa föreställningar som du har i ditt undermedvetna sinne. Från exempel, ”Jag duger inte som jag är.”
Hon gjorde metoden på mig och jag känner mig som en annan människa. Jag har blivit stark och jag känner mig cool lugn just nu, hehe... Innan jag klev in i rummet så var min uppfattning inte så här. Jag hade inte föreställt mig en negativ bild i min hjärna, men när jag satte mig där i stolen så dök en negativ ställning fram. Och när jag var klar med metoden så försvann bilden. Som sagt, jag känner mig starkare som person nu. Häftigt! Tack Lillian...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback