UPDATE

2012-04-21 @ 19:18:35
Ville bara säga att jag faktiskt lever. Har helt enkelt inte haft tid till bloggen den här veckan. Sorry people...
Nu är det lördag och det firas med... ingenting. Skulle ha träffat fina Hanna Strömberg, men det blev "inställt" tråkigt nog. Så idag blir det hemmasittandes med mamma, kanske åker förbi Sara och skrattar lite. Snart är det mat. Så du vet!
Sen vill jag bara påpeka om att jag är lite smått partysugen. Hörde att det var en del ute igår och hade kul. Avundsjuk, fast nej, inte så. Var faktiskt med mannen i mitt liv, Simon. Skönt att jag har honom, han är bäst.
Var nyss på stan och plockade på mig ett linne, ett stycke röda jeans shorts, ansiktscréme och lite smycken.
Skriver av mig lite idag, men nu måste jag avsluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback