HAPPY EASTER

2012-04-06 @ 13:56:10
Förlåt för min usla tid här på bloggen. Statistiken sjunker liksom...
Jag mår bra och det är väldans skönt med lov vill jag säga!
Igår kom Hanna förbi, gick till Java och tog en frukost tillsammans. Mycket gott! Gick upp på stan en sväng och kom hem med ett par jeans och ett nytt lipstick. Gick hem till mig sen och gav henne en redig ryggmassage. Tyckte att vi var värda en fika också så det lyckades vi med. Senare gick jag hem efter lite myspys och tjejsnack. Satte igång med målandet igen och så. På kvällen gick jag och träffade Elin. Vi skulle gå på bio med Jennifer D, David J och Totte. Filmen var bra och hela dagen slutade bra.
Nu är det fredag. Snart kommer min kära bror hem igen. Ska äta gott och sen ikväll kanske vi slår till med lite festligheter. Får se vad vi orkar.
Nu ska jag ringa S och kolla om han mår bra. Kanske kan åka dit en liten sväng idag? Saknar honom enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback