It´s hurt, but you make my days

2011-09-01 @ 22:59:07
Har pajjat ryggen. Kan knappt gå, så jag stannade hemma från skolan idag. Så har suttit fast klistrad i soffan HELA dagen, dels så funkade ju såklart inte TVn heller. Alltid!! Men när mamma kom hem så gjorde hon min dag! Hon kom hem med ett paket ipren, en SOLO tidning, stor godispåse, en Ben & Jerrys och en god dricka. Även igår när jag skulle gå och lägga mig så låg det en bok, Egoboost från Blondinbella. Mår genast bättre i ryggen känns det som. Tycker inte synd om mig längre iallafall. Dels så har jag pratat med min finfina myskille. Mår alltid bra av att få prata med honom...
Hur som haver så har jag världens bästa mamma och världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback