Skön onsdag

2011-10-26 @ 18:27:46
Denna dag har varit jätte lugn. Är ganska lugn av mig så det passar utmärkt, haha... Hade historia, svenska och psykologi. Där emellan så var jag Ida och Lisa på Kina Muren och åt. Kanske inte mitt favorit ställe men, denna gång fick dom bestämma. Sen gick jag med Simon hem. Tog det lugnt och skutta ner i sängen på en gång. Blir varm i hela kroppen när jag tänker på hur mysigt det är att vara nära den man älskar. Hur som haver så var dagen bra.
Nu kommer det jobbiga, plugg! Sug på den. Har en engelska uppgift och en redovisning om upplysningstiden som ska vara klart på fredag. Imorgon har jag som sagt träning, och det kan man ju inte missa? Ohnej!
Kan också påpeka att jag inte tycker om facebook vid dessa tillfällen då man måste plugga. Fy och blä!!!
Fick bli en bild på min kära bror och mina kära pojkvän. Fina killar det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback