Jag är så glad

2011-10-14 @ 23:49:13

Myskväll hos min fina idag... Gick och duscha tillsammans direkt när jag kom dit. Sen somnade vi brevid varann. Åh, vill spola tillbaka...
   Jag skulle kunna skrika ut till hela världen och säga vilken fin kille jag har! Men jag tror inte ni bryr er så mycket. Det är trots allt inte så roligt att läsa kanske... Men jag vill bara skriva ut igen som alla de andra 100 inlägg att min fina pojke är världens bästa och kommer alltid att vara. Att vi snart varit tillsammans i 3 år är en ganska skön känsla. Love you! Jag är så himmelsk glad att du är min!
Okej, lugna puckar. Kärleken är stark! Godnatt.


Kommentarer

Postat av: Ahline of course!

sv: puss finaste! hoppas allt är bra med dig <3

2011-10-15 @ 10:52:37
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback