THIS LOVE IS INCREDIBLE

2011-11-26 @ 19:31:24
Finner egentligen inga ord för min kärlek till handbollen. Jag mår så himla bra av att få åka ner till en svettig äcklig bollhall där man springer fram och tillbaka och plågas av hårda pass. Men jag mår så himla bra av det och jag lever nästan för handbollen och mitt fina lag.
Jag vet hur det känns när man inte får spela handboll pga man inte får eller kan. Jag vet hur plågsamt det är att sitta hemma istället och veta att man hellre kunde ha varit i bollhallen och spelat boll och kopplat bort alla tankar och all stress som man lever av på dagarna. Jag tror att alla kan finna kärlek och en bekvämlighet till ett visst intresse. Jag har funnit mitt, handbollen och mitt underbara lag.
Vi kanske inte är det bästa laget som vinner alla matcher. Men jag menar, vad spelar det för roll? Alla kan inte vinna hela tiden. Om några år så är vi där och vinner alla matcher. Vi har börjat göra framsteg, vi börjar vinna matcher, i division 4. Snart har vi segrat oss igenom den serien och ska kämpa vidare till division 3. Visa lite kämpar glöd för tusan. Jag vill och ska! För handbollen har gett mig kärlek och då banne mig ska jag ge tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback