Praktik

2011-11-07 @ 20:23:20
I tre veckor ska jag vara på Helheten. Är nästan som ett SPA, men lite mer avancerat... Knappt så att jag själv har begripit det. Imorgon ska jag exempel bli healad. Sjukt! Lite läskigt... Måste man vara troende? Sen kommer jag få testa på massa annat sjukt som kan hjälpa min hälsa. Kanske blir bra i ryggen igen. Vem vet? Har du blivit healad någon gång? Skriv av dig lite så blir jag glad. Vill veta om det funkar! Hur som haver så är jag nervös.
Den här veckan är iallafall fullspäckad. Börjar kl 10 och slutar kl 15. Där emellan så ska jag ta en massa kunder och massera. Hinner knappt inte äta. Min almanacka är iallafall proppad med schema. Men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback