Jag bör vara glad

2011-11-01 @ 14:20:52
Helgen har varit bra, även fast att jag bara har varit hemma och spelat handboll. Och om jag inte har sagt det så vill jag säga att vi vann senior matchen mot Strängnäs med ungefär 27-16, tror jag. Ligger tvåa i serien än så länge... Vinner vi nästa så går vi upp! Nog om handboll...
   Igår var jag Simon och William på Marieberg. Dock köpte jag inget eftersom att jag ska till huvudstaden imorgon, Rihanna och shopping med mina bästa, mamma och Ida. På fredag fyller även min bästa kille år, 17 härliga år. Ska firas med kärlek och presenter.
   Sov kvar hos Simon gjorde jag också. Tyvärr blev det inge myskalas efter eftersom att han började jobba klockan 6. Kraken, inte alls avundsjuk. Bortsätt från pengarna...
   Idag blev jag hämtad av Patrik. Åkte till Marieberg och gjorde lite små ärenden. Hämtade ju också såklart min efterlängtade skidjacka. Hur nöjd som helst är jag. Bilder får ni se ikväll!
   Nu ska jag göra en kladdkaka till mig och mor. Den är älskad och kommer alltid att vara. Vill ni ha recept så kan ni få det. Kalas gott!!
Lovet går susen! Jag bör vara glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback