Farbror doktorn

2011-11-09 @ 11:47:08
Min rygg mådde verkligen inte bra igår, eller jag mådde inte bra rättare sagt kanske. Iallafall så hade mamma ringt 1177 och dem konstaterade att vi skulle åka in igen och det gjorde vi. Den här gången ville vi få svar på vad det egentligen är! Åkte in vid halv 9 ungefär och hem kl 2 på natten. Lång kväll. Iallafall så tycker dem att det låter konstigt att min värk började på höger sida och sedan vandrade över till vänster sida. Klart att det är märkligt om jag också kissar hela tiden och att det gör ont. Nu fick går jag på antibiotika iallafall eftersom att det troligen är en svag urinvägsinfektion. Men ryggen och magen har dem inge svar på ännu...
Dels har jag fått min mens nu också så jag är INTE gravid! Ligger nu i soffan och tycker synd om mig själv för att jag har världens ondaste mensvärk. Får aldrig någon allvarlig mensvärk, men herregud, vad händer med mig egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback