Projekt arbete - skolan

2011-05-30 @ 23:31:57
Dagen började med att vi kollade en sevärd miljö film på bio men den var så långtråkig så jag somnade i biostolen på Roxy... Gick vidare och hade lite introduktion på hållbar utveckling och om hur veckan framöver lyder. Gick från hur ointressant till super intressant, eller snarare kul. Ska nämnligen stå ute på stan imorgon och bjuda folket på sockerkaka och saft. Ska jämföra ekologisk sockerkaka och vanlig. Jag fick uppgiften att baka den ekologiska sockerkakan, och Elin fick lite lyxigare, färdig sockerkaka. Men men. Det blir nog en roligare vecka än vad jag hade trott. Kom förbi och ta några smarriga bitar som är bakade av mig och Elin vettja! Värt, du får det ju gratis!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback