Handbolls premiär!

2011-05-16 @ 10:34:36
Idag efter skolan möter jag upp Carola Kamel. Tar bussen till Ekäng vid Tullängskolan. Kör handboll ute på gräsplan. Så sjukt efterlängtat!
Har lite ångest över att jag inte kommer få vara med på Järnvägen cupen. Är en av årets roligaste cuper. Har alltid varit med och spelat och det kommer inte bli så i år, tyvärr.
Träningstiderna har verkligen inte passat in nu senaste veckorna efter uppehållet. Har därför tränat hemma. Men handbollen har kommit på efterkälken igen. Men nu jäklar så ska handbollen och ÖSK stå i fokus för mig, känner mig väldigt tom utan de annars. Jaja... nu ska jag egentligen inte klaga för nu ska jag börja träna igen! Imorgon ska jag vara med på plusjoggen och springa 5 km. Finns två klasser, tävla eller motion. Kör tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback