Fredag, lördag och söndag

2011-05-15 @ 18:46:47
FREDAG Var hos Sara Matsson då den tjejen och Nathalie hade fyllt år och bjudit hem massa skönt folk. Ah det var kul iallafall. Mycket lyckat!
LÖRDAG Åkte till stallet vid 11 tiden och tog en skritt tur ute. Så skönt så att bara få komma ut och inte göra något liksom...
Senare så åkte jag hem till Simon. Där var Wille också. Gick till ishallen och kollade finalen. Gick hem och tog en glass på vägen. Blev grillat där efter. Skulle egentligen tillbringat kvällen med dem hos Malin Mathisen med annat gott folk, men hade inga cyklar för att ta oss dit tyvärr. Men hade mysigt ändå och kollade lite på esc och lite film på det också. Somnade gott sen iallafall.
SÖNDAG Vaknade upp av blöta pussar i hela ansiktet. Simon sa att jag ville ha hund, och då så skulle jag lära mig hur en hund kan beté sig. Knasboll. Spelade cs efter och tydligen är jag kung redan nu. Känns bra. Åkte hem sen vid 2 tiden. Käka och åkte till stallet sen med mamma o palle. Red på banan och Keelord gick riktigt fint i slutet! Riktigt lyckat. Fick inga bilder på det direkt när han går fint. Kameramannen hade tröttnat efter halva passet. Höhö....
Nu slappar jag i sängen och har lite godis brevid mig. Blir varma mackor ikväll med mamma. Sen ska jag antagligen hem till Simon igen och sova där. Imorgon väntas skola och första handbollsträningen! Hur glad???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback