Yes, jag dog nog idag med

2011-06-14 @ 23:03:19
Ställde klockan på snoze imorse och tryckte sedan av klockan och tänkte att jag skulle gå upp själv utan klockan. Men icke! Jag försov mig till kl 7 och jag börja halv 8. Dock så bor jag inte alls långt ifrån för jag ser ju förskolan från mitt fönster så jag hann ju iallafall... Men dagen idag var hektisk den med. Men jag lever!
När jag kom hem så cyklade jag hem till maken. Vi bastade och duschade och gick till maxi och kollade film. Sen drog jag mig hemåt igen. Bra avslut på dagen iallafall som gjorde mig lite lugnare. Men jag hade nog fortfarande bebisrösten kvar. Stackars Simon...
Men hur som haver så lever jag iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback