Water for elephants

2011-06-17 @ 15:42:14
Mår somsagt inte så bra idag. Har jätte ont i kroppen, och snorar som ett barn och jag tror jag har feber och det känns som att jag snart kommer spy. Verkligen inte alls kul.
Simon ringde mig för inte så länge sen och ville att jag skulle sova hos honom ikväll. Hur jobbigt är det inte att säga nej till en sån fin kille? Men jag orkar verkligen inte smitta ner honom också sen orkar jag inte för att jag mår dåligt.
Iallafall så knappa jag hem filmen water for elephants och nu har jag precis kollat klart på den och den var jätte bra. Nu ska jag inte göra nånting. Bara vänta på att jag snart blir frisk igen. Vi får väl se hur det går...
Fick bli den här bilden från när jag var hos Sara och fota till hennes skolprojekt. Har inga nya bilder nu när jag är sjuk eftersom att jag inte gör nått då... Blir text eller nån enstaka bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback