Skriver ut mina dåliga ovanor...

2011-06-15 @ 22:58:39
Det är nått fel på mig... Jag kan gå från att vara super glad till att bli helt pissed off på saker och ting, och jag kanske inte har någon anledning till att bli det men ändå så blir jag det. Och när jag blir det så kan jag sitta och tjura och tycka synd om mig själv och tänka att ingen gillar mig för den jag är och känna mig sämst i hela universum. Jag känner mig så nu faktiskt. Liksom irriterad på saker. Kan bli det på Simon och andra runt omkring ibland. Liksom nästan som svartsjuka och det är så himla dåligt av mig så att jag skäms. Sen efter när det är bra så mår jag dåligt över det hur jag har betätt mig. Och jag vill ändra på det. Men jag känner mig nästan underlägsen på något sätt. Det är en så himla dålig egenskap av mig själv och därför känns det bra att få skriva bort allt från min skalle. Och just nu så är jag nästan helt pissed off. Jag har ingen lust för nånting. Hellre kolla på en svart vägg än att gå och lägga mig hos Simon och gosa som är det bästa som finns.
Jag kanske borde säga förlåt om det är någon som har eller känner sig träffad utav mina små spurt stubiner som inte alls är så bra. Jag kan helt enkelt inte styra över det just nu, men jag kan göra det i efterhand.
Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback