Död första dagen

2011-06-13 @ 22:22:35
Första dagen på sommarjobbet (förskolan) var jävulsk! Ett jädrans liv överallt. Fick ligga på soffan i ett lekrum och bli "undersökt" av ungarna som lekte doktor. Dem sa även att de skulle "runka" mig på hela min kropp, och jag dog nästan när de inte uttalade det rätt som röntga! Fick måla hästar till minst 6 ungar och varje unge ville minst ha två styckna fast i olika färger. Kill me om det ska va så resten av veckorna.
Jag vet inte om jag kommer överleva resten av de två veckor som jag har... Dog iallafall när jag kom hem. Men jag ryckte upp mig och cyklade till stallet och tog med trötte Keelord ut på en seg tur ute. Han var nästan tröttare än vad jag var idag... Sjukt!
Hur ska jag ta mig upp imorgon om jag får fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback