22 juni

2011-06-22 @ 22:39:22
Idag så jobbade jag som vanligt, fast på en ny förskola. Mycket bättre. Iallafall så hade vi midsommar firande och festligheter. Sjön små grodorna och dansade förfullt. Åt glass och jordgubbar också, gott.
Efter det när jag kom hem så bakade jag havreflan som Diana hade sagt att jag skulle göra. I did it. Gott! Sen kom Nettan, Simons mamma och hämtade mig. Vi åkte till Talangen där Julia Engström sjöng. Super duktig tjej! Efter det så åkte vi till Yxhults ip och kollade sista halvleken på min kära man. Så duktig så! Sen när vi åkte hem så fick jag ett fint halsband och armband av min braiga kille. Så fin så att jag svimmar... Hehe. Nu ska jag iallafall sova för att orka med en sista jobbdag den här veckan. Sen efter det runt 5 så åker jag och familjen Karlson till Skagern och har midsommarfirande i husvagn. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback