Match - sliten

2011-01-22 @ 17:22:27
Hektsisk dag idag alltså.... Upp klockan 9. Åka till idrottshuset, tagga för match. Matchen spelades i Eyrahallen (hallen gillar jag inte). Spelade mot Halstahammar, från västerås va? Ah, gick jätte bra i första halvlek, ledde gjorde vi och sen låg vi lika ett tag sen andra så gick dom om oss. Men det var inte mycket bollar det! Så i helhet så är jag nog lite nöjd ändå eftersom att det har varit stor torsk varenda match. Kul?

Därefter matchen så åkte jag hem, bytte om på en gång och drog till Keelord. Red i ridhuset idag. Såklart skulle han testa mig idag. Hahaha... åkte inte av iallafall.

Nu snart kommer S och vi ska väl tare lugnt och mysa och köpa pizza eller nått. GOOOOOOOOOTT

Nu orkar jag inte skriva mer, måste tagga ner på mitt skrivande. Det är inte så kul att läsa en stor löpande text har jag märkt.
Pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback