WHAT A DAY

2011-12-06 @ 22:26:17
Denna dag har varit händelserik!
Skolan var som vanlig, nästan. Fick sluta tidigare på engelskan om vi ville, MEN... vi jobbade klart uppgiften! Jag och Ida drog vidare till Marieberg. Tog en latte och hängde lite. Därefter åkte vi hemåt och tog det lugnt. Sen var det träning och det var som vanligt bara att den var en timme lång idag. När vi kom till Centralstationen så mötte vi på Tony, en gubbe som luktade en aning lite alkohol. Han pratade med oss i minst 10 minuter. Han tackade oss så mycket för att vi hade vaktat när han var på toa och som tack för det fick vi en varsin penna. Han förgyllde våran kväll. Fick reda på mycket om hans liv. Trevlig gubbe det där. Haha... Tillslut så hade Tony gått och vi satte oss på bussen. Fick sen ett samtal av Patrik och han sa att vi skulle hoppa av vid Södra Station så vi hoppade av. Bakom bussen var Patrik så vi åkte med honom. Han berättade att han ska flyga till Gran Canaria inatt kl 04.00. Somsagt så var det en spontan resa som blev bokad igår. Såklart så ville jag följa med. Och det fanns en plats kvar tur och retur, fast på ett annat flyg. Jag blev helt exalterad och jag ville verkligen följa med. MEN, attans! Skulle jag ha fått för skolan och mamma så hade jag suttit på flyget till Spanien kl 9 imorgon bitti. JESUS KRISTUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback