TOMTEN JAG VILL HA EN RIKTIG JUL, EN SÅN SOM MAN HAR NÄR MAN ÄR LITEN

2011-12-23 @ 20:00:17
Vaknade med halsont hos S imorse. Ledde till att jag bara blev sämre. Tack Gud att jag blev sjuk dagen innan julafton. Nu är jag så varm så att jag snart tror att jag har feber. Men detta krigar jag mig igenom. Julafton är älskvärt!
Idag har jag kollat på Nu är det jul igen 2, ätit kolor, griljerat skinkan, ätit skinkmacka och tillsist har jag slagit in det sista av julklapparna och jag har snörat så mycket så att min tumme blöder. Nu ska jag kila till soffan och kolla på Uppesittarkvällen. Något som tillhör traditionen.
Ha en riktigt bra kväll nu inför julafton och mys riktigt mycket. Kärlekskramar från tomtenissen Julia! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback