FRIDAY

2011-12-02 @ 21:08:39
Efter en seg och lång vecka så känns det gott att sitta hemma ner burrad i soffan med min kära mor. Har ätit räkor och pasta och en liten skvätt med chili. Nu sitter vi i soffan och tittar på idol och jag kan redan säga att det är La Fondell och Mr. Stjernberg som ska stå på finalscenen.
Imorgon ska jag och mamma fixa lite julklappar. Är då näst intill klar, men vad gör man inte för dem man tycker om? Sen ska vi troligtvis baka lussebullar. Sen på kvällen ska jag träffa min man. Klickar väl på en bra rulle och gosar ner oss i soffan.
På söndag är det gameday i Kopparberg, vilket betyder att vi kommer ta hem!
Nu måste jag ringa och rösta på La Fondell!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback