ÖSK/IFK - Handboll

2011-08-11 @ 23:17:11
Simon och jag checkade på The last song igår kväll innan vi somna. Orkade inte se klart på den, så jag fick se resten själv, utan Simon brevid mig. Filmen är jätte bra och den är sevärd! Jätte fin film...
Har tränat idag också i IH. Super skönt verkligen. Hur jobbigt som helst nu efter i kroppen. Det tar hårt när man är otränad...
Hade spelarmöte också efter. Det var bra, så att man fick lite överblick över kommande säsong osv. Blir ganska tuff säsong tror jag. Iår ska jag satsa. Kommer troligen spela i div. 4 serien iår och ytterligare en till division som jag inte vet något om än riktigt. Får se hur det går. Ska även spela sm i Karlstad och kanske åka till Kroatien nästa sommar. Hur kul?
Godernatter...

Kommentarer

Postat av: Ida

Wut? Spelar vi i samma lag jullan ?

Maaah. I'm going to die. Låter ju sten seriöst.

Fast bra det å.

2011-08-14 @ 17:43:34
URL: http://idaalexandranorling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback