Gårdagens och dagens - "Lång som en bok"

2011-08-19 @ 15:50:49
Gårdagens: Torget med Nathalie och kikade till hos körskolan, sveas, bokia, stellas och tatueringsaffären. Och nog om det så blev hon gaddad en halv timme senare. Super fin blev den! Gaudium fick det bli i nacken. Grymt! Sen drog jag till träning i Sveaparken. Körde fys och sen kollade vi på tränings match mellan ÖSK och Skövde. Sen när jag kom hem så gick jag och la mig, men efter några minuter så skulle jag hoppa upp igen och åka till Jesper. Där kollade vi Cops och åt chips. Sen for jag hemåt med mannen. Mysigt!
Dagens: Vaknade upp hos gubben. Tog det lugnt och hade det allmänt guld. Sen cyklade jag hem i regnet ensam. Nu sitter jag här somsagt och ska snart städa. Sen blir det en kväll hos Jacob där det bjuds på god mat och annat kul. Nu har jag typ skrivit en hel bok här om vad jag har gjort igår och om vad jag har gjort idag... Jaja. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback