Första träningen

2011-08-09 @ 23:07:16
Igår fick jag lite ångest över att min träning under sommarlovet inte har blivit av, så jag ringde stackars Simon som jobbat hela dagen och spelat fotboll. Men jag sprang till Oppegården och tillbaka igen med gubben efter mig som nästan sov på vägen.
Idag så blev det ju såklart äkta handboll i idrottshuset. Så jäkla skönt! Sen har jag ju benhinneinflammation som stör mig en aning. Men jag körde på ändå idag. Nu är det så skönt så skönt att ligga i sängen och ha gott samvete. Men mannen som jag brukar ha brevid mig, han är inte här, vilket suger just nu!
Jag kände verkligen för att ta kort på mig själv i min snygga badmössa och lägga upp den. Hur snygg kan man bli egentligen? Hahahaha... Godernatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback