Tumme upp dag!!!!

2010-10-13 @ 19:16:18

En bra dag i skolan. Gick på stan med mimmi och sofia en liten stund, för sofia skulle köpa en present till edda. Sen åkte jag hem. Låg en kyckling curry baguette från La Baguette som jag älskar. Efter det fick jag skjuts hem till sofia. För gissa vad jag fick göra :D Fick rida på den här fina hästen som heter Kilord. Skritta ut en liten sväng bara och tog en galopp på slutet. Gud vad länge sen man satt uppe på häst ryggen. Jag har ju trots allt slutat rida. Men nu fick jag chansen att rida på Kilord typ varje onsdag. Sjukt mysigt. Hahaha.... Men tack sofia om du ser det här. Riktigt mysigt vare!




Kommentarer

Postat av: Sofia den bästa!

Tihihi mega mys! <3

2010-10-25 @ 12:36:24
URL: http://ssooofffiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback