Söndag = Matteplugg, plocka upp kläder och gratta morbror

2010-10-24 @ 10:20:54

Igår var jag med Adam. Var ute och gick/cykla runt hela Kumla. Sen kom jag hem och kollade lite film, sen somnade jag.


Nu ska jag snart plugga matte. Har matte (procent) prov imorgon. Kan ingenting typ. Matte är ju dock inte min starka sida. Önska mig lycka till!


Sen måste jag plocka upp mina kläder som ligger utslängt på golvet. Kläder överallt!!!! Blir tokig.


Ikväll ska jag och mamma åka till Hovsta och gratta min morbror som fyller 48.


Efter det ska jag fortsätta plugga vidare och kanske lite på NO provet som är på torsdag. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


Har inga bilder på den här datorn och dels så orkar jag inte ta nått kort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback