Nu ska jag ta tag i den här förbannade bloggen...

2010-10-08 @ 16:21:11
Somsagt... Gick in på min blogg och checka massa gamla inlägg och jag blev såhääääääär sugen på att uppdatera oftare nu. Men tiden kommer nog inte räcka till för både skola, träningar, pojkvän, vänner samt bloggen. Men jag måste iallafall se till att det blir minst 3 inlägg i veckan. Wish me luck my friends!
Jaja, jag går nu somsagt på Plusgymnasiet, SPA & friskvård. Trivs jätte bra. Har bra lärare, bra place, super bra vänner och allt annat som hör till skolan är toppen.
Jag och Simon har det toppen bra. Älskar honom som sjutton! Snart 20 månader för oss.
I nuet så har jag åkt på ont-i-halsen-veckan. Har haft feber igår, men inte så farligt. Så jag har stannat hemma från skolan nu i igår (torsdag) och idag. Men nu mår jag bättre.
Har fått hem 2 marsvin också! Jag älskar dom haha... Den vita heter Wilda och den fläckiga heter Tuwa.
Låt bilderna förklara...
Nyduschad och åter fräsch.
Tuwa och Wilda!
En vacker dag på Plus! Jag och Therese Windahl.
Sjuk dag på Plus!
Handbollen är densamma. Fortfarande lika kul och underbar!
Som vanligt...Jag och Hanna Strömberg innan träningen!
Ja... bilden förklarar allt. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTASTE KILLE!
Tillsist så är jag fortfarande samma knasiga Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback