Nu jävlar anamma! Nu blire plugg!

2010-10-11 @ 19:00:21
Imorgon inväntas anatomi/fysiologi prov. Jag är noll oförberedd. Har bara läst igenom lite i boken. Men jag har ju faktiskt gjort ett eget plugg häfte också. Men INTE pluggat nånting!

Dels har jag fått jätte ont i örat. Eller ont och ont, men jag hör verkligen ingenting på höger öra ;s. Skit läskigt! Mamma sa att jag ska knarka nässpray, hon som själv är beroende av det... Hahah... men seriöst så låter det som att jag pratar i en burk :(.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
Matematik, varför finns det för?
Julia hatar att plugga!!!!!!!
BTW BLEV DET ÅRETS FULASTE SKOLFOTO FÖR MIG!!!!!
SÅG UT TYP SOM PÅ ALLA DE KORT JAG LADDA UPP OVANFÖR!
KÄÄÄÄÄÄK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback