Hockus pockus fillijukoooooos! TAAACK!

2010-10-17 @ 16:52:29
Igår var mamma och Palle på marieberg och handlade jackor och sånt. Sen när dom kom hem hade dom med presenter... Stor fet kartong framför ögonen på mig. En ny skrivare så att jag kan skriva ut mina arbeten! Sen sa mamma att hon hade en till grej med sig.... EN PLATTÅNG! :D Min Björn Axén gick sönder för några dagar sen. Så nu är jag glad igen. Tack Mammi och Palle.
Canon Pixma MP560
Babyliss ipro 230 ionic ultimate
Så här ful kan man va på en söndag... helt okej faktiskt.
Ni får ursäkta min dålig bildkapacitet. Har tyvärr min dator att ta kort med. Hahaha, min kamera funkar inte riktigt som den ska.
Nu ska jag plugga vidare på mitt SPA pluggeri. Seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback