Guld vecka!

2010-10-14 @ 22:51:27
I måndags vare väl sådär (fortfarande halvsjuk) men var i skolan och träffa mina underbara
I tisdags vare likadant
I onsdags så var jag och red med Sofia
Idag (tordag) så fick jag veta mitt betyg på redovisningarna och jag fick VG+ och det var pannkakor i skolan
Imorgon (fredag) kommer min älskade man hem från Bosön och det blir hurra och gratta för söta Ellinor som fyllde idag!!!!
Har nyss tränat, så jag ska hångla med mina 3 kuddar nu, för jag är riktigt sugen på det!!!
NATTIII

Kommentarer

Postat av: Sussie

Halloj Snäckan!

Vilken fin blogg du har och vad duktig du är i skolan :) Kram /Susanne

2010-10-15 @ 19:13:25
URL: http://www.finest.se/sussierosencrantz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback