Fredagsmorgon

2010-10-29 @ 10:53:00
Idag är det fredag och vi har studiedag idag! Gillas.
Senare under dagen ska jag och Patrik åka och köpa högtalare till iPod eller en bergsprängare till handbollslaget.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Har inget bestämt. Kanske åka hem till Simon på kvällen och sova där, vem vet.
Men imorgon ska jag åka hem till Hanna Madheim och ha filmmys med Hanna och William och kanske Simon.
På Halloween så har jag inte alls något planerat. Är inte taggad på utgång alls nu längre. Hahah men blir väl en myskväll hos Simon då också och kolla någon skräckis, det vill säga om han vågar. Han är ju somsagt fegare än vad jag är. Mohahaha!
Nu är klockan 10.47 och jag ska nog kila upp nu och kanske käka frukost.
Dock blir det ingen vacker bild idag. Känns inte lämpligt att visa sig nu en fredagsmorgon ;)
Btw, så äter jag min underbara vinter vit marabou fortfarande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback