20 sanningar om mig

2010-10-14 @ 16:53:12
♥ Heter Maria i andra namn
♥ Kommer aldrig kunna bli blond fast att jag var halv blond som liten
♥ Har fortfarande häst intresse kvar och skulle inte avstå från en ridtur
♥ Har dansat balett (som 7åring), showdans (som 10 åring) och streetdance (som 14åring)
♥ Har en grym pojkvän som jag är jätte stolt över
♥ Min favvo mat är näst intill allt med pasta att göra
♥ Jag hatar att ta på mig ringar, för jag får panik och tror att jag aldrig ska få av mig dem
♥ Har fobi för fiskar
♥ Är en riktig djurvän
♥ Har bott på jätte många ställen i mina 16 år
♥ Jag älskar min mamma och min bror och jag skulle kunna göra allt för dem
♥ Har haft ett riktigt seriöst förhållande, alltså är Simon mitt första riktiga
♥ Har sissådär självförtroende
♥ Vid mens kan jag gå igång utan anledning
♥ Jag köper aldrig chips för jag tror att jag inte kommer äta det, men när jag är med kompisar så kan jag äta        massor
♥ Har bara flugit en endaste gång, och det var i år
♥ Jag har inte bråttom med att dricka, jag har ju hela livet framför mig
♥ Har lagom betyg och jag är nöjd ändå fast jag har 110 poäng
♥ Älskar att shoppa kläder och smink
♥ JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN SIMON KARLSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback