Tidsfördriv - Relationsfrågor

2010-11-17 @ 21:16:18
Du är tillsammans med? -  Simon Karlson
Hur gammal är han/hon? - 15
När fyller han/hon år? - 4 november
Vart bor han/hon? - Kumla
Ögonfärg? - Blå
Har han/hon piercat sig någon gång? - Nej
Vad har han/hon för färg på rummet? - Svart och vitt
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Det har jag faktiskt inte frågat!
Har han/hon någon fobi? -  Nja, typ att få hälen eller knäväcket avskuret haha
Är han/hon beroende av något då? - Fotboll!
Är han/hon envis? -  Ja ibland då jävlar!
Vad gör han/hon på helgerna? - Är med mig, Pontus & co eller spela fotboll
Beskriv honom/henne med tre ord? - Bäst, kärleksfull och snygg 
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Absolut
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - För han är allt man kan önska sig
Du älskar honom/henne? -
Mest av allt
Du har slagit honom/henne? - Slåss gör jag som en fjolla men annars kör jag mina naglar mohaha
Du har roligt med honom/henne? - Ja såklart
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Absolut
Du vet någonting om honom/henne? Massor
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Ja, i början av förhållande hahah
Säg ett ord du känner för honom/henne? -  Kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Första gången han sa Jag älskar dig
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Allt
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Ja varje gång
Är du svartsjuk? - Svårt att inte vara det... men det är såklart något man inte föredrar

Om er:

Bor ni långt ifrån varandra? - Nej ungefär 7 minuter ifrån 
När blev ni tillsammans? - 18 februari 2009

Hur länge har ni då varit tillsammans? - Snart 21 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Ja, vi var jätte bra vänner innan
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Det mesta
Har ni haft sex tillsammans? - Ja
Har ni bråkat någongång? - Ja det är klart, något man kommer gå igenom under ett förhållande
Vem håller fjärrkontrollen? - Han!!
Vad har ni gemensamt? - Hmm... att vi älskar varandra?
Har ni samma åsikter om saker? - Nej, verkligen inte. Nästan helt tvärt emot
Planerar ni framtiden ihop? - Ja, men det är nästan som att vi skämtar om det
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Hmm kanske två veckor?
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja klart
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Så länge vi båda vill , hoppas på för evigt.

Kommentarer

Postat av: självaste pontus

en enkel fråga vilka är Pontus och co?

2010-11-19 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback